Jak připravit
publikační plán
🍋 Kde brát nápady na příspěvky.
🍋 Jak sestavit dlouhodobý publikační plán.
🍋 Proč plánování publikace ušetří práci, čas a peníze.
Termíny webináře:
Reference spokojených účastníků:
Užitečné informace:
Záznam k dispozici 10 dnů.
Maximálně 100 účastníků.
Zapněte si na ZOOMu kameru, pokud můžete.
Co si odnesete:
Publikační plán si lidé často zaměňují se strategií obsahu nebo ještě hůř, se strategií komunikace a byznysu. Na webináři vám vysvětlím, jaké jsou rozdíly mezi těmito výstupy. A také vám ukážu pár rad a fíglů, jak si s plánováním publikace poradit.
Odnesete si zejména tyto tipy:
-
Kde pořád brát nápady na obsah a příspěvky a proč je důležité plánovat obsah napříč všemi kanály společně.
-
Jak sestavit publikační plán na sítě i další kanály.
-
Proč mi to ušetří práci, čas a peníze a jak pracovat maximálně efektivně.
-
Kolik času to zabere a jak ho ušetříte díky recyklaci výstupů.
-
Ukážeme si, jak napsat jeden výstup a těžit z něj na webu, v newsletteru i na sítích.
-
Ukážeme si plusy a mínusy plánovačů obsahu a proč jenom excel nestačí.
-
Odnesete si malý dárek: Kód na měsíc využívání Contesaura zdarma.
Chcete proškolit svůj firemní tým?
Připravíme pro váš firemní tým praktické školení, na míru pokročilosti týmu i byznysu, ve kterém podnikáte.
Firemní školení realizujeme formou krátké 90minutové přednášky nebo formou 3 nebo 6hodinového workshopu.
Workshopy doplňujeme o praktická cvičení, díky kterým si účastníci získané vědomosti nejen vyzkouší, zároveň dostanou užitečnou zpětnou vazbu.
Poptávku nám neposílejte. Rovnou si dohodněte ONLINE schůzku s Lucií. Během 15 minut proberete, co potřebujete a Lucie Vám připraví návrh a kalkulaci..
Komu webinář pomůže:
-
Juniorním a mediorním copywriterům a správcům sociálních sítí.
-
Manažerům, kteří revidují práci tvůrců obsahu.
-
Podnikatelům a freelancerům, kteří si obsah tvoří sami.
-
Seniorním tvůrcům obsahu, kteří chtějí vytrhnout z rutiny a podívat se na práci očima jiného kolegy.