Copyworkshop:Změňte svými texty čtenáře na zákazníky
🍋 Naučím vás, jak psát.
🍋 Vysvětlím, kde brát inspiraci.
🍋 A odhalím fígle, díky kterým textem prodáte.
Termíny workshopu:
Reference spokojených účastníků:
Užitečné informace:
Bez záznamu.
Maximálně 20 účastníků.
Zapněte si na ZOOMu kameru, pokud můžete.
Co si odnesete:
Vyzkoušejte si různé copywriterské disciplíny a cvičení. K úkolům dostanete okamžitou zpětnou vazbu, která vaše psaní posune daleko před konkurenci. Zaměříme se zejména na způsoby, jak textem ovlivnit a změnit chování čtenářů a přimět je k akci.
-
Základní copywriterské principy a poučky převedeme do praxe.
-
Vyzkoušíte si napsat titulek, perex, příspěvek i příběh, který prodá.
-
Získáte nástroje, díky kterým si své texty zvládnete zrevidovat i bez profi korektora.
-
Ukážeme si, jak psát výzvy k akci (CTA), které čtenáře skutečně aktivují.
-
Dotkneme se zákaznické cesty a uděláme si vhled do využití frameworků jako STDC nebo LEAN Canvas.
-
Zbavíte se syndromu blikajícího kurzoru, prázdného papíru nebo naopak s přehnané potřeby mít vše dokonalé.
-
Odnesete si vhled do časové náročnosti tvorby různých typů textových výstupů.
-
Psaním budete bavit sebe i druhé a odnesete si certifikát.
Lektorka:
CEO & Idea maker a copywriter
Předá vám své zkušenosti ze salesu, marketingové komunikace a podnikání.
Chcete proškolit svůj firemní tým?
Připravíme pro váš firemní tým praktické školení, na míru pokročilosti týmu i byznysu, ve kterém podnikáte.
Firemní školení realizujeme formou krátké 90minutové přednášky nebo formou 3 nebo 6hodinového workshopu.
Workshopy doplňujeme o praktická cvičení, díky kterým si účastníci získané vědomosti nejen vyzkouší, zároveň dostanou užitečnou zpětnou vazbu.
Poptávku nám neposílejte. Rovnou si dohodněte ONLINE schůzku s Lucií. Během 15 minut proberete, co potřebujete a Lucie Vám připraví návrh a kalkulaci..
Komu webinář pomůže:
-
Juniorním a mediorním copywriterům a správcům sociálních sítí.
-
Manažerům, kteří revidují práci tvůrců obsahu.
-
Podnikatelům a freelancerům, kteří si obsah tvoří sami.
-
Seniorním tvůrcům obsahu, kteří chtějí vytrhnout z rutiny a podívat se na práci očima jiného kolegy.